110. Żytnie leniwe z Crunchy, jogurtem i sosem truskawkowym + soja w pomidorach

22 marca

Z przepisu Darii - z tym, że ja miałam twaróg mielony, więc dodałam jeszcze dwie łyżki mąki pełnoziarnistej ;-)





Żytnie pierogi leniwe podane z jogurtem greckim, sosem truskawkoym i Crunchy Bananowym

Crunchy stanowi pożywną mieszankę chrupiących, złocistych płatków owsianych poddanych delikatnemu procesowi prażenia. Zapewnia pełnowartościowy posiłek, i zawiera cenne składniki takie jak błonnik pokarmowy, witaminy z grupy B oraz składniki mineralne. Płaki Crunchy Bananowe w 41,1 % składają się z pełnego ziarna owsa.




A wczoraj na obiad była soja w pomidorach :)

Soja w zasmażanych pomidorach z majerankiem podana z ryżem Basmati


Spośród innych roślin soja wyróżnia się wysoką zawartością białka o bardzo dobrym składzie aminokwasowym. Białko to dorównuje jakością białku zwierzęcemu i jest łatwo przyswajalne przez organizm. Ziarno soi dostarcza również witamin:B1, B6 oraz kwasu foliowego oraz składników mineralnych: potasu, wapnia, fosforu, żelaza, magnezu, cynku i miedzi. Produkt SANTE pochodzi z soi naturalnej, niemodyfikowanej genetycznie.



You Might Also Like

22 komentarze

  1. Soja w pomidorach! Biorę to:) Moje klimaty.

    Żytnie leniwe wyglądają super, Ty to masz naprawdę słodkie poranki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne śniadanie, takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł z crunchy :) a obiad - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ! zarówno śniadanie jak soja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I śniadanie, i obiad bardzo mi się podobają :D Chciałabym, żeby ktoś mi tak gotował cały dzień ;) A mogę przepis na tę soję w pomidorach?

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, przepyszne kluchy leniwe ;) mmm ! smacznie podałaś z chrupiącym crunchy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pysznie *.* Boskie leniwe! I obiad, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja się na nie czaję, a coś mi nie wychodzi ;)
    ale taką soję to z chęcią i teraz zjadłabym ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Leniwe <3 Smak dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba dania pyszne . Ale masz fajne pomysły ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. I chyba znalazłam pomysł na soję!
    A śniadanko pychota, też zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się te Twoje leniwe ;) i kusisz tym sosem truskawkowym ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Sanderka, nie miałabyś ochoty dodać przepisu na tą soję...?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, proszę bardzo:

      Najpierw zalewam wodą i pozostawiam na całą noc. Następnego dnia gotuję (z zielem angielskim, liściem laurowym, pieprzem, kminkiem i majerankiem) około półtorej godziny albo i dłużej, do zmięknięcia. Jak już wchłonie całą wodę, dodaję pomidory lekko podsmażane (Pudliszki) (normalnie robię sos ze świeżych pomidorów, ale o tej porze roku nie są zbyt smaczne, więc nie polecam). Można też zamiast tego dodać passatę, koncentrat pomidorowy czy pomidory bez skórek w zalewie (uprzednio zmiksowane). Na koniec zagęszczam mąką ziemniaczaną i przyprawiam dowolnymi ziołami - u mnie bazylia i oregano. Podaję z ryżem lub świeżym pieczywem. :)

      Usuń
  14. Oba dania smacznie się zapowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm dawno nie jadłam leniwych, pycha! :-)

    OdpowiedzUsuń

JemyZdrowo.pl
mytaste.pl

Subskrybuj