21. Cynamonowa owsianka z duszonym jabłkiem

22 grudnia

Czuję już trochę bardziej tą atmosferę Świąt, jednak jakoś nie tak szczególnie jak w tamtym roku. Nie ma śniegu, chociaż właściwie rok temu też nie było...nie wiem może dlatego, że się starzeję? Hehehe xD Dzisiaj porządna owsianka przed dniem wielkiego sprzątania i zakupów. Część warzyw już kupiona, u nas Święta zawsze są baaardzo warzywne, nie ma za dużo do kupowania w supermarketach, więc i tłoku się uniknie. Będzie 4-5 osób, z czego ta jedna tylko na Wigilię. Myślę, że z wszystkim się wyrobimy. Tata skończył remont, nie jest mocno brudno, gdyż sprzątało się na bieżąco. Choinka piękna, rozłożysta - świerk srebrzysty. Dodam wieczorkiem zdjęcie, kiedy będzie można zapalić światełka. :)


Cynamonowa owsianka z duszonym jabłkiem, daktylem, chipsem czekoladowym,
z dodatkiem miodu i budyniu śmietankowego







You Might Also Like

23 komentarze

  1. Ten chips mnie urzekł :D
    Bardzo smacznie dziś u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdziez Ty mieszkasz,że nie ma śniegu?. U mnie zimno, góra śniegu i non stop pada;d

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie jest dużo śniegu ^^ Śniadanie pyszne, idealne połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na szczęście śnieg jest :P
    Ten chips jest genialny :p

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie jest śniegu po pas :D Możemy się zamienić, bo denerwuje mnie już, nie mam jak biegać XD

    OdpowiedzUsuń
  6. święta <3 rodzinka ;)
    właśnie jem taką owsiankę z cynamonem i jabłkiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też śniegu brakuje :<
    Owsianka wygląda pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było bardzo dużo śniegu od 2 grudnia, ale na 5 dni przed Świętami zaczął topnieć :( Troszeczkę go jest gdzieniegdzie, ale nie ma takiego fajnego, białego puchu przykrywającego cały ten "szarobury" świat ;-)

      Usuń
  8. pamiętam jak byłam na diecie to moim rytaułem dziennym była owsianka z tartym jabłkiem i mnóstwem cynamonu:D nigdy się nie znudziła, chyba pora wrócić do niej w łaski ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O własnie, z tartym jabłkiem...nie jadłam jeszcze, ale jak byłam mała to uwielbiałam tarte jabłko z cukrem. Babcia zawsze mi robiła :)

      Usuń
  9. uwielbiam to połączenie smakowe :3
    też ciągle czekam na śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie mam dokładnego przepisu na owsiankę, więc podam Ci orientacyjnie, a sama już go skonfigurujesz według potrzeb :)
    6 łyżek płatków owsianych
    2 czubate łyżki białego, mielonego sera (ok. 70g)
    łyżeczka otrębów
    dwie połówki brzoskwini z puszki
    mleko
    po pół łyżeki proszku i sody
    ew. coś do posłodzenia (użyłam 2 tabl. stewii)
    w jednej miseczce wymieszać suche składniki, a w drugiej twaróg z mlekiem (ok.1/3 - 1/2 szkl.) Dodać do tego suche składniki i wrzucić jeszcze pokrojoną połówkę brzoskwini (drugą zostawić na wierzch). Wstawić do piekarnika nagrzanego do ok.190-200 stopni i piec ok.20-30min.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jedynie muszę się nacieszyć widokiem trawy za oknem ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kiedyś zrobiłam omlet nadziewany prażonym jabłkiem i ktoś napisał, że w pierwszym momencie myślał, że to omlet z ziemniakami!
    I ja tak samo pomyślałam jak zobaczyłam Twoją miseczkę: są ziemniaczki, cebulka przysmażona na środku, tylko co to jest to płynne pod spodem???? Hahaha
    Na czipsa czekoladowego nie zwróciłam uwagi, ani na to, że to śniadanie jest - po prostu takie pierwsze skojarzenie;)
    Gratuluję chęci i pomysłów na super śniadanka! I pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha świetne skojarzenie, faktycznie ziemniaki. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  13. ja czuję, że z wiekiem chyba coraz mniej dotyczy mnie ta cała magia świąt. ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojechałam na zakupy, muzyka swiateczna gra więc już jest lepiej :)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie popieram choroby, którą lansujesz na swoim blogu i z tego względu nie będę tolerować tego rodzaju wpisów na moim blogu.

      Usuń
  15. strasznie mi się podoba pierwsze zdjęcie i ogółem ta owsianka<3 ten chips czekoladowy jeszcze dodaje jej uroku:D
    u mnie też śniegu nie ma:<

    OdpowiedzUsuń
  16. Mm pyszna! :) I ten chips fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń

JemyZdrowo.pl
mytaste.pl

Subskrybuj